Aktywny spacer w wózkiem

Jesteś szczęśliwą mamą ale w nawale matczynych obowiązków brakuje ci czasu na trening? Zobacz jak możesz ćwiczyć będąc na spacerze ze swoim maluszkiem. Szybki marsz z wózkiem w połączeniu z zestawem prostych ćwiczeń pomoże ci wrócić do wagi i sylwetki sprzed ciąży!

Trening z wózkiem nie musi być tylko nudnym spacerem. Należy przeplatać go seriami ćwiczeń wzmacniających i rozciągających. Pamiętajmy, że tak jak przed każdą inną formą aktywności fizycznej, tak i teraz aktywny spacer powinien rozpocząć się rozgrzewką. Następnie dobrze jest zrobić trochę ćwiczeń kardio oraz ćwiczeń wzmacniających, a na koniec dołączyć ćwiczenia rozciągające i wyciszające.

Dobrze jest do takich zajęć zorganizować się w większej grupie. Nie raz chodząc po parku, dziesiąty raz po drodze mijamy inne, znudzone mamy. Warto zaczepić je i zachęcić do wspólnego treningu. Najlepiej też poszukać zorganizowanych zajęć dla kobiet z wózkami, które prowadzone są przez wykwalifikowanych trenerów.

W moim mieście skrzyknęłam kilkanaście dziewczyn, które tak jak ja pałętały się bez celu na codziennych spacerach i teraz raz w tygodniu będziemy spotykać się i ćwiczyć razem. Zobaczcie ile daje nam to radości.

Należy pamiętać, że ćwiczenia te kierowane są głównie dla młodych mam (lecz nie wykluczamy tatusiów), których ciało przez wiele miesięcy najpierw przygotowywało się do porodu a teraz powoli wraca do swojej wcześniejszej formy. Ćwiczenia nie mogą być zbyt obciążające bowiem każda mama w innym tempie wraca do formy.

Spróbuj i zamień swój spacer na aktywny trening!

Zobacz również: Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę

Źródło: Potrafiszschudnac.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Ćwiczenia wyszczuplające nogi dla kobiet Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu Face fitness? Twoja cera też może być fit! 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ 5 sposobów, aby pozbyć się boczków

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Aerobiczna szóstka Weidera Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przez ćwiczenia wpadła w anemię. “Przestańcie porównywać się z innymi i zacznijcie kochać ciało, które macie”